برگزاری امتحانات دانشگاههای استان تهران بدون تغییر در روز شنبه

استانداری تهران اعلام کرد: امتحانات دانشگاه ها شنبه اول شهریور طبق برنامه برگزار می شود.
به گزارش اکوایران، روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: با توجه به اعلام محمد صادق معتمدیان، استاندار تهران مبنی بر تعطیلی کلیه ادارات و نهادهای دولتی به جز واحدهای امدادی، درمانی، انتظامی و شعب کشیک بانکها در روز شنبه اول شهریورماه ۱۴۰۴، بدینوسیله به اطلاع میرساند که امتحانات دانشگاهها مطابق برنامه اعلامشده توسط خود دانشگاهها برگزار خواهد شد و تعطیلی ادارات تأثیری بر برگزاری امتحانات نخواهد داشت.
![]()
تهران شنبه تعطیل شد
استاندار تهران از تعطیلی این استان در روز شنبه اول شهریور خبر داد، گفت: این تعطیلی شامل دستگاههای امدادی، درمانی، انتظامی، خدماترسان و شعب کشیک بانکها نمیشود.
به گزارش مهر،در این اطلاعیه آمده است: از تمامی دانشجویان و اعضای محترم هیئت علمی تقاضا میشود ضمن رعایت مقررات مصرف انرژی، در صورت حضور در دانشگاه، نکات بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0