کد خبر : 166064
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 نوامبر 2025 - 21:10
  • نویسنده :
  • -

    عارف مسکو را به مقصد تهران ترک کرد

    عارف مسکو را به مقصد تهران ترک کرد

    پس از پایان اجلاس نخست‌وزیران سازمان همکاری شانگهای، معاون اول رئیس‌جمهور دقایقی پیش عازم تهران شد.

    به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور پس از شرکت و سخنرانی در بیست و چهارمین اجلاس نخست وزیران سازمان همکاری شانگهای، دقایقی پیش مسکو را به مقصد تهران ترک کرد.

    معاون اول رئیس‌جمهور پیش از بازگشت به تهران در جمع خبرنگاران درباره دستاوردهای این سفر توضیحاتی ارائه کرد.

    دیدار با تجار و فعالین اقتصادی ایرانی مقیم روسیه، دیدار با دیپلمات‌های ایرانی در روسیه، دیدار با دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های روسیه، دیدار دوجانبه با نخست وزیر بلاروس از جمله برنامه‌های دیگر دکتر عارف در سفر دو روزه به مسکو بود.

    معاون اول رئیس‌جمهور همچنین به همراه نخست وزیران کشورهای شرکت کننده در این اجلاس با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه دیدار کرد.

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.