کد خبر : 255556
تاریخ انتشار : شنبه 9 می 2026 - 1:00
  • نویسنده :
  • -

    «گوترش» نگران تشدید تنش‌ها در تنگه هرمز است!

    «گوترش» نگران تشدید تنش‌ها در تنگه هرمز است!

    سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت که آنتونیو گوترش از تشدید تنش‌ها در تنگه هرمز ابراز نگرانی کرده و خواستار خودداری از تضعیف تلاش‌ها برای حل دیپلماتیک بحران شده است.

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت که آنتونیو گوترش از تشدید تنش در تنگه هرمز ابراز نگرانی کرده است.

    سخنگوی گوترش تأکید کرد که او خواستار خودداری از تضعیف تلاش های دیپلماتیک برای حا بحران تنگه هرمز شده است.

    دبیرکل سازمان ملل متحد پیشتر هم بدون محکوم کردن تنش‌آفرینی های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه که به ناامنی در تنگه هرمز منتهی شد، اعلام کرد: از همه طرف‌ها می‌خواهم که تنگه هرمز را باز کنند.

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.