کد خبر : 287301
تاریخ انتشار : شنبه 20 ژوئن 2026 - 18:57
  • نویسنده :
  • -

    ادعای سنتکام درباره «افزایش تردد کشتی‌ها در تنگه هرمز»

    ادعای سنتکام درباره «افزایش تردد کشتی‌ها در تنگه هرمز»

    فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه ادعا کرد: تردد کشتی‌ها در تنگه هرمز امروز افزایش یافت.

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه «سنتکام» امروز شنبه اعلام کرد: تردد کشتی‌ ها در تنگه هرمز امروز افزایش یافت، زیرا ما همچنان به حمایت از آزادی دریانوردی ادامه می‌دهیم.

    تروریست های «سنتکام» در این بیانیه ادعا کردند: ۵۵ کشتی حامل بیش از ۱۷ میلیون بشکه نفت به سمت بازارهای جهانی از تنگه هرمز عبور کرده‌اند. نیروهای ما آماده‌اند تا از رعایت همه جنبه‌های توافق با ایران اطمینان حاصل کنند.

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.