رئیس سازمان بورس: ارزشگذاری برند نیازمند توجه ویژه نهادهای مربوطه است

عیوضلو گفت: یکی از موضوعات پیچیده در بازار سرمایه، ارزشگذاری برند است. دیدگاهی وجود دارد که همه چیز در جریانهای نقدی خلاصه میشود و ارزش برند در میزان تولید، فروش و قیمت مصرفی نمود پیدا میکند
به گزارش اقتصاد آنلاین، عیوضلو با قدردانی از تلاشهای بورس کالا و شرکتهای فعال در این حوزه گفت: رشد بخش کشاورزی از این جهت اهمیت دارد که آثار آن بهسرعت در سفرههای مردم نمایان میشود.
از تولید توسط کشاورز تا توزیع که با افراد مختلفی در ارتباط است، پیشرفت این بخش بهطور مستقیم در زندگی مردم اثر میگذارد. به همین دلیل، رشد کشاورزی برای اقتصاد کشور مسئولیت بزرگی به همراه دارد.
وی ادامه داد: به شخصه اعتقاد دارم فرصتهای سرمایهگذاری بسیار خوبی در حوزه ایجاد ارزش افزوده در بخش کشاورزی وجود دارد. این ارزش افزوده از تولید تا مصرف میتواند هم سطح تولیدات را افزایش دهد و هم رضایت تولیدکننده و مصرفکننده را به همراه داشته باشد. امیدوارم سرمایهگذاری در این حوزه روزبهروز افزایش یابد، زیرا هر جا ارزش افزوده قابل توجهی وجود داشته باشد، سرمایهگذاری جذابتر خواهد بود.
عیوضلو در ادامه به چالش ارزشگذاری برندها اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات پیچیده در بازار سرمایه، ارزشگذاری برند است. دیدگاهی وجود دارد که همه چیز در جریانهای نقدی خلاصه میشود و ارزش برند در میزان تولید، فروش و قیمت مصرفی نمود پیدا میکند. اما دیدگاه غالب این است که ارزشگذاری برند نیازمند توجه ویژه نهادهای مربوطه است. ما امیدواریم نهادهای ارزشگذار روی استانداردسازی این حوزه بیشتر کار کنند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0