کد خبر : 86399
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 ژوئن 2025 - 22:25
  • نویسنده :
  • -

    قطر حمله رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد

    قطر حمله رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد

    نخست وزیر قطر در گفتگو با وزیر خارجه انگلیس حمله رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد و آن را تهدیدی برای کشیده شدن به جنگ منطقه‌ای خواند.

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت خارجه قطر اعلام کرد که شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه این کشور تماسی تلفنی از دیوید لمی وزیر خارجه انگلیس دریافت کرد که در جریان آن اوضاع منطقه و تحولات حمله رژیم صهیونیستی به ایران را بررسی کرد.

    بر اساس اعلام وزارت خارجه قطر، نخست وزیر این کشور در این تماس تلفنی تجاوزها و حملات رژیم صهیونیستی در منطقه را محکوم کرد.

    شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی تاکید کرد که تجاوزهای رژیم صهیونیستی، تلاش‌های مربوط به صلح و ثبات در منطقه را از بین می‌برد و منطقه را به سمت جنگ می‌کشاند.

    وزیر خارجه قطر همچنین بر ضرورت تقویت تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای کاهش تنش و حل اختلافات از طریق راهکارهای دیپلماتیک تاکید کرد.

    وی گفت که دولت قطر تلاش گسترده‌ای را با شرکای خود جهت بازگشت به روند گفتگو بین تمامی طرف‌ها و حل و فصل مسائل فی مابین و تقویت امنیت و ثبات در منطقه و جهان در پیش گرفته است.

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.