کد خبر : 124073
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 سپتامبر 2025 - 16:24
  • نویسنده :
  • -

    دومینوی خودکشی نظامیان صهیونیست این‌بار در «نهاریا»

    دومینوی خودکشی نظامیان صهیونیست این‌بار در «نهاریا»

    رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که «ایتان کوبرمن» گروهبان ذخیره ارتش اشغالگر که در غزه خدمت کرده بود، در خانه‌اش به زندگی خود پایان داده است.

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع عبری زبان از کشف پیکر یک نظامی صهیونیست که در خانه اش در نهاریا در شمال فلسطین اشغالی خودکشی کرده بود، خبر دادند.

    بر اساس گزارش این رسانه ها، «ایتان کوبرمن» گروهبان ذخیره ارتش اشغالگر در غزه خدمت کرده بود و اکنون به زندگی خود در خانه اش پایان داده است.

    این بیست و چهارمین مورد خودکشی در میان نظامیان رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی است.

    چند روز گذشته هم رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک نظامی ذخیره ارتش رژیم اشغالگر از ساکنان منطقه « کفرسابا » در مرکز فلسطین اشغالی، با شلیک گلوله خودکشی کرده است.

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.