کد خبر : 97589
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 جولای 2025 - 4:35
  • نویسنده :
  • -

    در نشست مدنی‌زاده با وزرای پیشین اقتصاد چه گذشت؟

    در نشست مدنی‌زاده با وزرای پیشین اقتصاد چه گذشت؟

    وزیر امور اقتصادی و دارایی، در نشستی با وزرای امور اقتصادی و دارایی پیشین کشور، باهدف بررسی چالش‌های اقتصادی و تدوین راهکارهای علمی برای بهبود معیشت مردم و ایجاد ثبات اقتصادی، بر ضرورت بهره‌گیری از تجربیات گذشته و تقویت بخش خصوصی تأکید کرد.

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سید علی مدنی‌زاده، وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشستی با وزرای امور اقتصادی و دارایی پیشین کشور تبادل نظر و گفت‌و‌گو کرد. این نشست باهدف بررسی چالش‌های اقتصادی کنونی ایران، از جمله تورم، کسری بودجه، و نوسانات ارزی و همچنین تدوین راهکار‌های علمی و عملی برای بهبود وضعیت اقتصادی برگزار شد.

    مدنی‌زاده در این دیدار بر اهمیت بهره‌گیری از تجربیات و دانش وزرای پیشین در سیاست‌گذاری‌های کلان اقتصادی تأکید کرد و اظهار داشت: «برای حل مشکلات ساختاری اقتصاد ایران، نیازمند هم‌افزایی و استفاده از تجارب گذشته و دانش روز هستیم. این نشست‌ها می‌توانند به تدوین سیاست‌هایی منجر شوند که هم معیشت مردم را بهبود بخشد و هم ثبات اقتصادی را تضمین کند.»

    در این جلسه، وزرای امور اقتصادی و دارایی پیشین دیدگاه‌های خود را درباره موضوعات کلیدی مانند اصلاح ساختار بودجه، تقویت بخش خصوصی و ساماندهی نظام بانکی ارائه کردند. همچنین، مباحثی پیرامون ضرورت کاهش مداخلات غیرضروری دولت در اقتصاد و تقویت نظارت‌های هدفمند مطرح شد. وزیر اقتصاد ضمن استقبال از این پیشنهادات، بر لزوم تداوم چنین جلساتی برای ایجاد یک گفتمان اقتصادی سازنده تأکید کرد.

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.