به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات، مهدی خطیر معاون باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و مجری این طرح در واحد علوم و تحقیقات، گفت: با هدف ارتقاء سطح خدماترسانی به دانشجویان و تسهیل در روند پیگیری امور آموزشی، پژوهشی، مالی، دانشجویی، رفاهی و اداری، سامانه «حامی» به عنوان یک طرح نوآورانه در واحد علوم و تحقیقات، راهاندازی شد.
وی ادامه داد: این طرح با هدف ساماندهی و تسریع در پاسخگویی به درخواستهای دانشجویی، از اواخر فروردین ماه سال جاری و با تشکیل اداره کل پیگیری و راهبری درخواستهای دانشجویی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.
معاون باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات، افزود: براساس این طرح، دانشجویان در فضای ایمیل پایه، نامهنگاریهای اداری را به صورت مجازی انجام میدهند. در این سامانه دانشجویان درخواست خود را به شخصی ایمیل میکنند که «حامی» نامیده میشود؛ حامی درخواست را به صورت مستقیم به کارمند یا مسئولی ارجاع میدهد که وظیفه رسیدگی به درخواست دانشجو را دارد.
خطیر در خصوص مزایای اجرای این طرح خاطرنشان کرد: کاهش مراجعات حضوری، افزایش سرعت پاسخگویی، شفافسازی فرآیندها و ایجاد آرشیو متمرکز از مکاتبات دانشجویی و صرفهجویی در زمان و انرژی دانشجویان، از اصلیترین دستاوردهای این طرح خواهد بود.
به گفته وی، «حامی دانشجو» در واقع پلی است میان خواستههای دانشجو و توان پاسخگویی دانشگاه. تیم پشتیبانی سامانه به صورت مستمر، آماده پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی دانشجویان در فرآیند ثبت یا پیگیری درخواستها خواهد بود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0