به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیدی در این جلسه با تأکید بر اینکه حفظ سلامت اداری و جلب اعتماد عمومی از اولویت های اصلی وزارت ارتباطات است، گفت: تحقق دولت هوشمند، توسعه پایدار خدمات دیجیتال و پیشبرد طرحهای کلان حوزه فاوا بدون پایبندی به اصول شفافیت، پاسخگویی و رعایت حقوق شهروندی ممکن نیست.
وی با اشاره به اصول ۱۰۹ و ۱۱۷ قانون برنامه هفتم، از آمادگی وزارت ارتباطات برای استفاده از سامانههای هوشمند نظارتی، ارتقای نظام گزارشگری مردمی، آموزش مستمر اعضای هیأتها و بهرهگیری از ظرفیتهای فناوری برای تسریع و دقت در رسیدگیها خبر داد.
امیدی همچنین بر ضرورت تناسب میان تخلف و مجازات، تسریع در روند رسیدگی، جلوگیری از عادیسازی تخلف، حصول اطمینان برای صدور رأی، تأمین فرصت دفاع عادلانه، و آسیبشناسی برای پیشگیری از تکرار تخلف تأکید کرد.
در ادامه نشست، عبدالرحمان آقایی، مسئول هماهنگی هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات، گزارشی از فعالیتهای این هیأتها ارائه کرد. همچنین تعدادی از اعضا، نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه بهبود فرآیند رسیدگی به تخلفات مطرح کردند.
۲۲۷۲۲۷
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0