کد خبر : 161343
تاریخ انتشار : شنبه 8 نوامبر 2025 - 12:24
  • نویسنده :
  • -

    دستگیری چهار متخلف زنده‌گیری پرندگان شکاری در غرب هرمزگان

    دستگیری چهار متخلف زنده‌گیری پرندگان شکاری در غرب هرمزگان

    بندرعباس-فرمانده یگان حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست هرمزگان چهار متخلف زنده گیر پرندگان شکاری را در غرب استان دستگیر کردند.

    به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم شریفی اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست هرمزگان چهار متخلف زنده گیر پرندگان شکاری را در غرب استان دستگیر کردند.

    وی افزود: این متخلفان در شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان دستگیر شدند.

    شریفی ادامه داد: از متخلفان یازده بهله دلیجه، یک بهله لیل، ۳۹ قطعه قمری و ۳۸ رشته تور کشف و ضبط شد.

    وی گفت: همچنین ۸۸ باب کوخه نیز در این شهرستان‌ها تخریب شد.

    فرمانده یگان حفاظت محیط زیست هرمزگان خاطرنشان کرد: طبیعت دوستان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست محیطی می‌توانند با سامانه ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.