کد خبر : 220965
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 فوریه 2026 - 6:27
  • نویسنده :
  • -

    ۱۲ پروژه راهداری در دشتستان به بهره‌برداری رسید

    ۱۲ پروژه راهداری در دشتستان به بهره‌برداری رسید

    بوشهر- در آیینی با حضور استاندار بوشهر و نماینده دشتستان، ۱۲ پروژه راهداری به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ۱۶ پروژه نیز آغاز شد.

    به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر عصر چهارشنبه در این آیین که با حضور نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، معاون اقتصادی استاندار، فرماندار دشتستان، امام جمعه آب‌پخش و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، بیان کرد: امروز ۱۲ پروژه به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی ۱۶ پروژه نیز آغاز شد.

    فرزاد رستمی اضافه کرد: از مجموع ۲۸ پروژه راهداری دشتستان، ۹ پروژه در حوزه ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی است.

    وی اضافه کرد: همچنین ۱۴ پروژه در حوزه نگهداری راه و ابنیه فنی و پنج پروژه در حوزه تعریض و بهسازی محورهای مواصلاتی اجرایی یا افتتاح شدند.

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.