کد خبر : 263159
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 می 2026 - 18:29
  • نویسنده :
  • -

    فرماندار سقز: حمله به معدن طلای میرگه‌نقشینه در دست بررسی است 

    فرماندار سقز: حمله به معدن طلای میرگه‌نقشینه در دست بررسی است 

    سقز- فرماندار سقز گفت: حمله به معدن طلای میرگه‌نقشینه توسط دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و انتظامی در حال بررسی است.

    ضیاالدین نعمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حمله به معدن طلای میرگه‌نقشینه توسط دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و انتظامی در حال بررسی است.

    وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: شب گذشته حوالی ساعت ۲۳، پنج فرد ناشناس با ورود به معدن طلای میرگه‌نقشینه در شهرستان سقز، خساراتی را به این مجموعه معدنی وارد کردند.

    وی افزود: مهاجمان پس از ورود به محوطه معدن، دو نفر از نگهبانان را مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس اقدام به آتش زدن ماشین‌آلات سنگین کردند.

    فرماندار سقز تصریح کرد: در جریان این حادثه دو دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه مایلر، یک دستگاه گریدر و تعداد ۵ کانکس دچار آتش‌سوزی شده و عاملان پس از انجام اقدامات خود از محل متواری شدند.

    نعمانی اضافه کرد: در حال حاضر نیز حمله به معدن طلای میرگه‌نقشینه توسط دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و انتظامی در حال بررسی است.

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.