کد خبر : 288223
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 ژوئن 2026 - 6:24
  • نویسنده :
  • -

    پویش «مهر حسینی، نذر خون» در اصفهان آغاز شد

    پویش «مهر حسینی، نذر خون» در اصفهان آغاز شد

    اصفهان -مدیرکل انتقال خون استان اصفهان از آغاز پویش «مهر حسینی، نذر خون» همزمان با فرارسیدن ماه محرم در این استان خبر داد و از مردم به‌ویژه جوانان و بانوان برای مشارکت در این طرح دعوت کرد.

    کیان دهراب‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادار ایشان اظهار کرد: پویش «مهر حسینی، نذر خون» از ابتدای ماه محرم در استان اصفهان آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

    وی افزود: این پویش فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و توسعه فرهنگ اهدای خون در جامعه است و می‌تواند با مشارکت مردم، به تأمین ذخایر خونی مراکز درمانی کمک قابل توجهی کند.

    مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به نیاز مستمر بیماران به خون و فرآورده‌های خونی تصریح کرد: در روزهای گرم سال معمولاً میزان مراجعه برای اهدای خون کاهش پیدا می‌کند، در حالی که نیاز بیماران به خون همیشگی و حیاتی است.

    دهراب‌پور ادامه داد: از مردم نوع‌دوست استان، به‌ویژه جوانان و بانوان دعوت می‌کنیم با حضور در مراکز انتقال خون و نذر خون خود در این ایام معنوی، یاریگر بیماران نیازمند باشند.

    وی خاطرنشان کرد: هر واحد خون اهدایی می‌تواند جان حداقل سه بیمار را نجات دهد، بنابراین مشارکت مردم در این پویش می‌تواند نقش مهمی در کمک به بیماران و نجات جان انسان‌ها داشته باشد.

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.