کد خبر : 86722
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 ژوئن 2025 - 12:27
  • نویسنده :
  • -

    دود مشاهده‌شده در گمرک شوشتری سرخس در حوزه سرزمینی کشور همسایه است

    دود مشاهده‌شده در گمرک شوشتری سرخس در حوزه سرزمینی کشور همسایه است

    مشهد – فرماندار سرخس گفت: دود مشاهده‌شده در محدوده گمرک شهید شوشتری در حوزه سرزمینی کشور همسایه است.

    به گزارش خبرگزاری مهر، مجید بی کی با توجه به دود مشاهده‌شده در محدوده گمرک شهید شوشتری، اعلام کرد: دود مشاهده‌شده که از فاصله‌ای دور قابل رؤیت بوده است، مربوط به کشور همسایه است و در داخل مرزهای کشور نیست.

    فرماندار سرخس گفت: لازم به توضیح است در روزهای گذشته نیز دود ناشی از آتش‌زدن علف‌های هرز و علفزارها در اراضی کشور ترکمنستان در شهرستان سرخس رؤیت شده بود.

    وی تأکید کرد: هیچ مورد خاص امنیتی در شهرستان وجود ندارد و وضعیت شهرستان پایدار می‌باشد. مردم عزیز شهرستان سرخس و مناطق اطراف می‌توانند با اطمینان خاطر به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهند و اخبار را از منابع اصلی دنبال کنند.

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.