کد خبر : 87800
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 ژوئن 2025 - 6:34
  • نویسنده :
  • -

    رهگیری و منهدم‌سازی یک پهپاد صهیونیستی در قم

    رهگیری و منهدم‌سازی یک پهپاد صهیونیستی در قم

    قم – سخنگوی مدیریت بحران استان قم از عملیات موفق رهگیری و منهدم‌سازی یک پهپاد توسط نیروهای نظامی در کهک خبرداد.

    به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی حیدری اظهار کرد: دشمن خبیث صهیونیستی، تجاوز مجددی به یکی از مجموعه‌های نظامی مستقر در استان داشته و دو تن از دلاور مردان نیروهای نظامی در این تجاوز به شهادت رسیده‌اند.

    وی اضافه کرد: عصر امروز نیز یک پهپاد متجاوز در بخش کهک در نزدیکی روستای خاوه حضور یافت که نیروهای نظامی با شنیده صدای آن، بلافاصله عملیات رهگیری و منهدم‌سازی آن را با موفقیت به انجام رساندند.

    سخنگوی مدیریت بحران استان قم گفت: نیروهای نظامی و امنیتی استان قم در تلاش هستند تا با متجاوزان برخورد کرده و آرامش و پیروزی بر کودک‌کشان را برای ایران رقم بزنند.

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.