خبر خوب برای پایتختنشینان/مترو و اتوبوس رایگان شد
اعضای شورای شهر تهران با تصویب طرحی دوفوریتی، مصوب کردند که مترو و اتوبوس در پایتخت تا پایان مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب، یعنی تا ۱۹ تیرماه، همچنان به صورت رایگان به شهروندان خدماترسانی کنند.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در جلسه امروز (سهشنبه) شورای شهر تهران طرح دوفوریتی تمدید رایگان ماندن مترو و اتوبوس در پایتخت برای مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب روی میز بررسی اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و در نهایت این طرح با حداکثر آرای اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید.
بر این اساس مترو و اتوبوس در پایتخت تا ۱۹ تیر رایگان باقی ماند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0