همگرایی امنیتی تهران–اسلامآباد؛ تاکید بر توسعه همکاریها

رئیسجمهور کشورمان در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان، ضمن بررسی روند همکاریهای سیاسی، دفاعی و امنیتی، بر ضرورت گسترش هماهنگیهای دوجانبه و تقویت امنیت در منطقه تأکید کرد.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «مسعود پزشکیان» که در رأس هیاتی عالیرتبه به پاکستان سفر کرده است با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقهای، مناسبات دوجانبه و راهکارهای گسترش همکاریهای راهبردی میان تهران و اسلامآباد به گفتوگو و تبادل نظر پرداخت.
در این نشست، دو طرف ضمن بررسی روند همکاریهای سیاسی، امنیتی و دفاعی، بر ضرورت ارتقای هماهنگیهای دوجانبه در حوزه امنیت تأکید کردند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0