هشدار هواشناسی برای پایتخت نشینان/ هوای تهران خنکتر میشود

مدیرکل هواشناسی استان تهران از کاهش نسبی دما در سطح استان از روز پنجشنبه خبر داد.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حمیدرضا خورشیدی با اشاره به بررسی نقشههای پیشیابی و الگوهای همدیدی اظهار کرد: آسمان استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و در برخی ساعات افزایش وزش باد پیشبینی میشود.
وی افزود: بر اساس تحلیلهای هواشناسی، از روز پنجشنبه چهارم تیرماه کاهش نسبی دما در استان تهران رخ خواهد داد و دمای شهر تهران در ساعات ظهر حداکثر به ۳۸ درجه و در ساعات شامگاهی حداکثر به ۲۶ درجه سانتی گراد خواهد رسید، شهروندان روزهای خنکتری را نسبت به روزهای گذشته تجربه خواهند کرد.
مدیرکل هواشناسی استان تهران ادامه داد: تا روز جمعه نیز در برخی ساعات، بهویژه در نیمه جنوبی و غربی استان، وزش باد شدید و در نقاطی باد بسیار شدید همراه با گردوخاک مورد انتظار است.
خورشیدی با بیان اینکه در ارتفاعات استان نیز احتمال بارشهای پراکنده و گاهی رگبار و رعدوبرق وجود دارد، از شهروندان خواست در تردد به مناطق بادخیز و ارتفاعات احتیاط کرده و تمهیدات لازم را برای جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از وزش باد در نظر بگیرند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0