کد خبر : 252880
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 می 2026 - 12:59
  • نویسنده :
  • -

    پاکستان: باید به آتش‌بس در منطقه پایبند بود

    پاکستان: باید به آتش‌بس در منطقه پایبند بود

    نخست وزیر پاکستان بر ضرورت پایبندی بر آتش بس در منطقه تاکید کرد.

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شهباز شریف نخست وزیر پاکستان تاکید کرد: باید به آتش بس در منطقه احترام پایبند بود و احترام گذاشت.

    وی اضافه کرد، پایبندی به آتش بس برای فرصت دادن به دیپلماسی در راستای گفتگوها صورت می گیرد.

    این در حالی است که آمریکا با نقض مفاد آتش بس در منطقه تنگه هرمز و خلیج فارس دست به تحرکات ایذایی و جنگ طلبانه برای متشنج کردن اوضاع زده است.

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.