به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، تارنمای صهیونیستی «روتر نت» گزارش داد که آمریکا در حال تخلیه ۲۸ فروند هواپیمای سوخترسان است که در فرودگاه بن گوریون مستقر بودند.
جزئیات بیشتری درباره مقصد این هواپیماها، علت جابهجایی یا ارتباط احتمالی این اقدام با تحولات امنیتی و نظامی منطقه منتشر نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0