کد خبر : 290247
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 ژوئن 2026 - 0:57
  • نویسنده :
  • -

    آمریکا ۲۸ هواپیمای سوخت‌رسان را از اسرائیل خارج می‌کند

    آمریکا ۲۸ هواپیمای سوخت‌رسان را از اسرائیل خارج می‌کند

    یک رسانه صهیونیستی گزارش داد که آمریکا هواپیماهای سوخت رسان خود را از فرودگاه این رژیم خارج می‌کند.

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، تارنمای صهیونیستی «روتر نت» گزارش داد که آمریکا در حال تخلیه ۲۸ فروند هواپیمای سوخت‌رسان است که در فرودگاه بن گوریون مستقر بودند.

    جزئیات بیشتری درباره مقصد این هواپیماها، علت جابه‌جایی یا ارتباط احتمالی این اقدام با تحولات امنیتی و نظامی منطقه منتشر نشده است.

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.