به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید پورمحمدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه بررسی عملکرد یک ساله دولت در اجرای برنامه هفتم پیشرفت در مجلس شورای اسلامی, گفت: عملکرد سازمان برنامه و بودجه را به عنوان یکی از برترین دستگاههای اجرایی نام بردند که واقعاً جای تشکر دارد لیکن سازمان برنامه و بودجه جدای از یک سازمان بودن، وظیفه بسیار مهمتری دارد که هم مسئول برنامه است و هم دبیر شورای عالی راهبری است.
وی افزود: هر درصدی که سازمان برنامه بهتر کار کند اثرش در کل کشور است و هر جا که سستی و رخوت و خطایی باشد اثر منفی آن بر کشور خواهد بود.
پورمحمدی تاکید کرد: یکی از وظایف آن، تدوین ۲۸ آئیننامه در مدت پنج سال و ارائه آن به دولت بود. تمامی ۲۸ آئیننامه در سال نخست تدوین و به دولت ارائه شد که ۲۲ مورد آن به تصویب رسید و شش مورد دیگر نیز در دستور کار دولت قرار دارد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: اصلاح نظام تأسیس و پرداختها طبق بند «ب» ماده (۱۵) با هدف ایجاد نظام یکپارچه انجام شده و هماکنون بهصورت آزمایشی در یکیدو دستگاه در حال اجراست. در همین مدت کوتاه، سامانه مدیریت حساب برنامه ایجاد شد تا امکان مدیریت نقدینگی دولت، رصد بودجه و اطمینان از رسیدن منابع دولت به ذینفع نهایی فراهم شود.
در حال تکمیل
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0