کد خبر : 257327
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 می 2026 - 1:00
  • نویسنده :
  • -

    طباطبایی: امن‌ترین جا برای هرکسی خانه اوست / به خانه‌هایتان برگردید!

    طباطبایی: امن‌ترین جا برای هرکسی خانه اوست / به خانه‌هایتان برگردید!

    معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور با انتشار پستی در یکی از شبکه‌های اجتماعی گفت: امن‌ترین محل برای هر کسی خانه اوست. عقل حکم می‌کند زودتر به خانه‌هایشان برگردند.

    به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی طباطبایی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی نوشت: امن‌ترین محل برای هر کسی خانه اوست. عقل حکم می‌کند زودتر به خانه‌هایشان برگردند. تاریخ گواهی می‌دهد مردم ایران همان قدر که میهمان‌نواز و خون‌گرمند، در دفع متجاوز جدی و سختگیرند. چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟

    به گزارش خبرگزاری مهر، گفتنی است دو کشور فرانسه و انگلیس در ادامه ادعای محاصره دریایی ایران از سوی آمریکا در خلیج فارس و تنگه هرمز با هدف اعلامی تامین امنیت کشتی‌های عبوری از تنگه هرمز در حال حرکت به سمت ایران هستند.

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.