فاجعه در ورزش ایران / تست دوپینگ ۳ ورزشکار ایرانی مثبت شد
سه کشتیگیر به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ، از تمامی فعالیتهای ورزشی محروم شدند.
به گزارش اقتصادآنلاین، تست دوپینگ سه کشتیگیر ایرانی مثبت اعلام شد و فدراسیون مربوطه هر کدام را به مدت سه سال از هرگونه فعالیت ورزشی محروم کرد.
مجید خردمند، امیر حسام نادری و جاهد اسدی، هر کدام به دلیل مصرف داروهای ممنوعه، با حکم محرومیت روبهرو شدند. مدت زمان محرومیت برای هر سه ورزشکار از تاریخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۴ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۷ تعیین شده است.
جزئیات نوع ماده مصرفی متفاوت برای هر کشتیگیر نیز در گزارش رسمی فدراسیون اعلام شده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0