کد خبر : 112439
تاریخ انتشار : جمعه 8 آگوست 2025 - 16:49
  • نویسنده :
  • -

    اهدای بسته ۲۰۰ گیگ اینترنت به خبرنگاران در روز خبرنگار

    اهدای بسته ۲۰۰ گیگ اینترنت به خبرنگاران در روز خبرنگار

    در آستانه روز خبرنگار، وزیر ارتباطات با تأکید بر نقش بیدارگر رسانه‌ها، از اختصاص بسته‌های ۲۰۰ گیگابایتی اینترنت به خبرنگاران خبر داد.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات ایران، در پیامی به مناسبت روز خبرنگار اعلام کرد که امسال نیز بسته‌های اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است. این بسته‌ها براساس فهرست ارسالی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار خبرنگاران قرار خواهد گرفت.

    هاشمی در این پیام با اشاره به نقل‌قولی از امام موسی صدر درباره نقش آگاه‌گر روزنامه‌نگاران، تأکید کرد: «انتقادات و تذکرات رسانه‌ها را در یک سال اخیر به‌عنوان دماسنج افکار عمومی در تصمیم‌گیری‌های خود لحاظ کرده‌ام.»

    اهدای بسته ۲۰۰ گیگ اینترنت به خبرنگاران در روز خبرنگار

    ۲۲۷۲۲۷

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.