به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزیر ارتباطات و فناوری پس از جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: ارتباطات از دیروز شروع شده است و به مسیر عادی برگشتند.
۲۲۷۲۲۷

وزیر ارتباطات و فناوری پس از جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: ارتباطات از دیروز شروع شده است و به مسیر عادی برگشته است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزیر ارتباطات و فناوری پس از جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: ارتباطات از دیروز شروع شده است و به مسیر عادی برگشتند.
۲۲۷۲۲۷
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0