کد خبر : 208674
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 ژانویه 2026 - 18:57
  • نویسنده :
  • -

    ستار هاشمی: ارتباطات از دیروز شروع شده است و به مسیر عادی برگشته است

    ستار هاشمی: ارتباطات از دیروز شروع شده است و به مسیر عادی برگشته است

    وزیر ارتباطات و فناوری پس از جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: ارتباطات از دیروز شروع شده است و به مسیر عادی برگشته است.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزیر ارتباطات و فناوری پس از جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: ارتباطات از دیروز شروع شده است و به مسیر عادی برگشتند.

    ۲۲۷۲۲۷

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.