کد خبر : 103603
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 جولای 2025 - 22:18
  • نویسنده :
  • -

    پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت آیت‌الله نعیم‌آبادی

    پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت آیت‌الله نعیم‌آبادی

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله نعیم‌آبادی را تسلیت گفت و نوشت: آن فقیه وارسته همواره با سلوک علمی و تقوای عملی خود الگوی شایسته‌ای بود.

    به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی را تسلیت گفت.

    متن پیام سیدعباس صالحی به شرح زیر است:

    «درگذشت عالم جلیل‌القدر، حضرت آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی موجب تأثر شد. آن فقیه وارسته که سال‌ها در جایگاه نماینده ولی فقیه در هرمزگان و عضو مجلس خبرگان رهبری، خالصانه به کشور و مردم خدمت کرد، همواره با سلوک علمی و تقوای عملی خود الگوی شایسته‌ای بود.

    این ضایعه را به خانواده محترم، شاگردان، مردم شریف هرمزگان و جامعه دینی کشور تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، علو درجات ایشان را مسئلت دارم.»

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.