کد خبر : 73900
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 می 2025 - 11:49
  • نویسنده :
  • -

    مردم، قربانی سیاست‌های جدید بانک مرکزی | دیگر هیچ برداشتی رایگان نیست !

    مردم، قربانی سیاست‌های جدید بانک مرکزی | دیگر هیچ برداشتی رایگان نیست !

    طبق بخش‌نامه بانک مرکزی در سال ۱۴۰۴ برای برداشت پول از خودپرداز و خرید با کارت بانکی هم باید کارمزد بدهید.

    براساس بخش‌نامه بانک مرکزی برای سال ۱۴۰۴، ازاین‌پس برای دریافت وجه نقد از خودپرداز (به‌جز بانک صادرکننده کارت)، باید کارمزد پرداخت کنید.

    این کارمزد ۰.۵ درصد مبلغ تراکنش با کف ۲۰۰ تومان است؛ برای مثال اگر ۲۰۰ هزار تومان پول برداشت کنید، باید ۱۰۰۰ تومان کارمزد بدهید.

    علاوه‌ براینکه برداشت وجه نقد از خودپرداز پولی شده است، خرید با کارت بانکی هم شامل کارمزد می‌شود. تا ۶۰۰ میلیون تومان خرید با کارت بانکی، فروشنده باید ۱۲۰ تومان کارمزد بپردازد. 

    درصورتی‌که مبلغ خرید بالاتر از ۶۰۰ میلیون تومان باشد، کارمزد ۰.۰۲ درصد مبلغ تراکنش می‌شود؛ برای مثال اگر مبلغ خرید ۶۰۰ میلیون تومان باشد، فروشنده باید ۱۲۰ هزار تومان کارمزد پرداخت کند.

     

    کانال تلگرام گسترش نیوز

    اینستاگرم گسترش نیوز


    منبع:

    شرق



    کدخبر:
    353462

    برچسب ها :

    ناموجود
    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.